منتدى بنات مسلمات بجد ونفسهم يوصلوا للناس ان التدين نهر السعادة


    ازاى تعرفى انك بتحبي؟؟؟

    شاطر
    avatar
    عاشقة HAMSA TEAM

    المساهمات : 134
    تاريخ التسجيل : 12/07/2009
    العمر : 22
    الموقع : قدام الكمبيوتر

    ازاى تعرفى انك بتحبي؟؟؟

    مُساهمة  عاشقة HAMSA TEAM في الأحد أغسطس 09, 2009 5:34 am

    ازيكوا يا بنات انا عندى موضوع مهم وهو ازاى تعرفى انك بتحبي؟؟؟؟
    اذا كنتى بتحبي كل ما هو ابيض وينعم بالصفاء
    لو حسيتى بانك مدفية من غير ما تكونى جنب الدفاية
    لو بتشمى ريحة الورد من وقت للتانى
    لو حسيتى بالراحة وانك زدتى في الوزن
    لو بتحبي تشوفى المراعى الخضراء
    لو حسيتى بسعادة لو شفتى فلاح بيحصد رز








    ....ساعتها.....





    I love you I love you I love you I love you I love you I love you






    يبقي انتى اكيد بتحبى
    I love you I love you I love you I love you I love you
    الرز بلبن
    avatar
    brave_heart

    المساهمات : 146
    تاريخ التسجيل : 12/07/2009
    العمر : 21
    الموقع : قاعدة ع المنتدى

    رد: ازاى تعرفى انك بتحبي؟؟؟

    مُساهمة  brave_heart في الأحد أغسطس 09, 2009 11:20 am

    ههههههههههههههههههههههههههه
    يالهوى يا ريرى و الله افتكرتك بتتكلمى جد
    قلت البت اكيد بقى عندها احساس
    بس انا عمرى ما حسيت الاحاسيس العجيبةدى
    يمكن عشان انا مش بحب الرز بلبن اوى يعنى
    هههههههههههههههههه
    بس والله اختبار جامد للى اول مرة يحبوا
    هتخلى العيال ياخدو مقلب ف نفسهم


    I love you I love you I love you I love you I love you
    avatar
    قلبى يتمنى الثبات
    Admin

    المساهمات : 210
    تاريخ التسجيل : 09/07/2009
    العمر : 22
    الموقع : فى بيتى

    رد: ازاى تعرفى انك بتحبي؟؟؟

    مُساهمة  قلبى يتمنى الثبات في الأحد أغسطس 09, 2009 12:45 pm

    انا بعشق الرز باللبن

    وكل حاجه قولتيها انا بحسها


    Laughing Laughing Laughing Laughing ..


    عشان انا بحبك انتى وزينب I love you I love you

    ونتيجه حبى ليكوا بقيت كدا.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    afro afro
    lol! lol!

    اتجننت على ايديكوا

    بس برضو بموت فيكوا والله انتوا اكتر من اخواتى
    avatar
    brave_heart

    المساهمات : 146
    تاريخ التسجيل : 12/07/2009
    العمر : 21
    الموقع : قاعدة ع المنتدى

    رد: ازاى تعرفى انك بتحبي؟؟؟

    مُساهمة  brave_heart في الأحد أغسطس 09, 2009 9:27 pm

    ya 7bibty ya nadia walahi ana kman bmooooot feky enty w ri7ana
    makontesh a3rf enk bet7by h-dabour
    avatar
    عاشقة HAMSA TEAM

    المساهمات : 134
    تاريخ التسجيل : 12/07/2009
    العمر : 22
    الموقع : قدام الكمبيوتر

    رد: ازاى تعرفى انك بتحبي؟؟؟

    مُساهمة  عاشقة HAMSA TEAM في الخميس أغسطس 27, 2009 5:16 am

    علي فكرة انا كمان بحبكوا جدا
    ويا رب مل نتفرق طول العمر
    ونفضل مع بعض علي طول
    I love you I love you I love you I love you
    avatar
    moon adorer

    المساهمات : 90
    تاريخ التسجيل : 15/08/2009
    العمر : 27

    رد: ازاى تعرفى انك بتحبي؟؟؟

    مُساهمة  moon adorer في الإثنين أغسطس 31, 2009 9:28 pm

    ايه يا عيال الحب ده كله
    ده انتو كده هتخلوني اعيط

    هاتو منديل بئى عشان مش عاوزه افتح بتاعي
    أصلي cheers cheers cheers لسه شارياه
    avatar
    brave_heart

    المساهمات : 146
    تاريخ التسجيل : 12/07/2009
    العمر : 21
    الموقع : قاعدة ع المنتدى

    رد: ازاى تعرفى انك بتحبي؟؟؟

    مُساهمة  brave_heart في الخميس سبتمبر 03, 2009 6:51 pm

    يا باااااااااااااااااااااااااااى عليكى يا دعاء

    يخرب بيت النتانة
    حتى ع المنتدى برضه جلده وإيحة زى مانتى
    وبالذات ف المناديل
    ده انا لو بموت م البرد و اقولك عايزة منديل تقوليلى روحى نفى ف الحوض و بطلى تبذير و اسراف
    يا شيخة قرفتينى الله يقرفك
    silent silent silent
    avatar
    moon adorer

    المساهمات : 90
    تاريخ التسجيل : 15/08/2009
    العمر : 27

    رد: ازاى تعرفى انك بتحبي؟؟؟

    مُساهمة  moon adorer في الجمعة سبتمبر 04, 2009 3:34 pm

    فضحتينا يا معفنه

    حسبي الله
    على فكره ده ترشيد استهلاك مش نتانه لاني بشتريي بالعافيه وسيادتك بتخلصيه ف ثانيه
    حسبي الله ونعم الوكيل فيك يا ريااااااااض
    avatar
    brave_heart

    المساهمات : 146
    تاريخ التسجيل : 12/07/2009
    العمر : 21
    الموقع : قاعدة ع المنتدى

    رد: ازاى تعرفى انك بتحبي؟؟؟

    مُساهمة  brave_heart في السبت سبتمبر 05, 2009 11:21 am

    رياض مين يا ست الكوتكوت

    قال و على رأى المثل........................ممممم...
    احم.......
    ايا كان المثل اللى انا معرفوش ده
    فهو اكيد بيتكلم عنى و عن بخلك
    ده انا غلبانة يا ناس
    اهئ اهئ اهئ
    avatar
    noody

    المساهمات : 11
    تاريخ التسجيل : 15/09/2009
    العمر : 22

    رد: ازاى تعرفى انك بتحبي؟؟؟

    مُساهمة  noody في الخميس سبتمبر 17, 2009 11:03 am

    هههههههههههههه
    lol!

    ربنا يكرمك يا حوبى على الخدعه الحلوه
    avatar
    قلبى يتمنى الثبات
    Admin

    المساهمات : 210
    تاريخ التسجيل : 09/07/2009
    العمر : 22
    الموقع : فى بيتى

    رد: ازاى تعرفى انك بتحبي؟؟؟

    مُساهمة  قلبى يتمنى الثبات في الخميس سبتمبر 17, 2009 6:39 pm

    ههههههههههههههههههههه

    عسل يادعااء انتى وزينب هههههههههههههههههههههههههههههههه



    مش قادره اكتم ضحكتى ههههههههههههههههههه
    avatar
    the black flower

    المساهمات : 23
    تاريخ التسجيل : 05/09/2009

    رد: ازاى تعرفى انك بتحبي؟؟؟

    مُساهمة  the black flower في الإثنين سبتمبر 28, 2009 12:20 pm

    [size=24]هع هع هع هع هع هع هع هع هع afro[/size]

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد نوفمبر 19, 2017 7:09 am